חבילות שירות של הלשכה הדיגיטלית
אנו ב- WEBEING – משרד הפרסום של העסק שלך באינטרנט.
שמחים להציע מבחר שירותים מקצועיים הכוללים את כל מה שהעסק שלך צריך מבחינת הנוכחות הדיגיטלית,
כל זאת בפעולות ממוקדות לטובת חשיפה מוגברת לקהלים חדשים ומתאימים ועד הגברת הרווח מהמכירות
החל מבניית האתר, הקמת קמפיינים לפרסום, ניהול מדיה חברתית, ניהול שוטף ועוד
שלבי העבודה אצלנו ב -WEBeing
שלב ראשון – היכרות ראשונית לאיפיון העסק שלכם
שלב הבסיסי ביותר בו תידרשו למלא שאלון היכרות שבאמצעותו נוכל להכיר אתכם ואת פעילות העסק שלכם טוב יותר.
בשאלון תוכלו לענות לנו בקצרה על פרטים כגון:
- שם החברה ותיאור קצר
- השירותים הראשיים או המוצרים הראשיים של העסק
- על החברה – בעלים, עובדים, סניפים, כתובות, פרטי אנשי קשר, שיתופי פעולה וכד׳
- על המתחרים – אתם בטוח יודעים מי המתחרים שלכם? חשוב שתספרו לנו מי הם בעיניכם?
*חשוב שתעבירו אלינו קישורים של אתרי מתחרים ובאופן כללי גם רשימת אתרים ועסקים שאהבתם את פעילותם והניראות שלהם . - האם לעסק קיים אתר ? כמו כן, כאן המקום לספר לנו מהם הנכסים הדיגיטליים הקיימים לעסק (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכד')?
- ציינו בפנינו את ההישגים המשמעותיים של העסק עד היום.
*טיפ: אתרים שונים שמהם תוכלו לקבל השראה לאתר העסק שלכם : PINTERSET, THEMEFOREST, GOOGLE ועוד (אם לא הצלחתם, דברו איתנו ) …
שלב שני – מטרות העסק
נשמח אם תציגו בפנינו את המטרות שלכם בעבודה איתנו, ספרו לנו מה תרצו להשיג מאיתנו, מהן הציפיות שלכם?
הנה מספר דוגמאות למטרות שנוכל לקדם עבור העסק שלכם:
כרטיס ביקור משודרג,
הגדלת כמות הלידים (הפניות) מהאתר,
הצגת המוצרים/שירותים שלכם,
הקמת חנות אונליין והגדלת כמו הרכישות שיבוצעו דרך האתר,
דף נחיתה או מיניסייט One Pager,
האם תרצו להציגו לטובת השגת משקיעים (מתאים לסטארטאפ)?
האם תרצו לגייס תרומות ? ועוד…
כדאי שבשלב הזה תפרטו ככל שתוכלו את הנתונים העדכניים ביותר .
שלב שלישי – אפיון קהלי היעד של העסק שלכם
עזרו לנו להבין את סגנון העסק, החזון שלו, וכמובן גם להגדיר למי אתם פונים? מי הם קהלי היעד שלכם?
כדאי לכם להגדיר כמה שיותר קהלים, ואולי לדרג את חשיבותם כדי שהדגש יהיה בהתאם.
קהלי יעד יכולים להיות גם : שיתופי פעולה, מתחרים, משקיעים, עיתונות, עובדים ועוד…
נסו לחשוב על מאפיינים שיוכלו לתאר את קהלי היעד שפירטתם – יכול להיות בשם, גיל, מקצוע , סטטוס (זהו – תהליך הנקרא בניית פרסונות)
שלב רביעי – מחקר שוק
לאחר שקיבלנו מכם את כל הפרטים ואולי גם כבר שוחחנו מספר פעמים, במסגרת העבודה נבצע עבורכם מחקר שוק הכולל גם :
סקירת פעילות העסק עד כה – סקירות המתחרים, אבחון קהלים, מילות מפתח, מודעות ומסרים שיווקיים נפוצים, אבחון הנישות המתאימות לקהלי היעד הנבחרים.
שלב חמישי – איפיון האתר
הנה כבר הגיע השלב שנדבר על מבנה האתר העתידי
מהשאלונים השונים, השיחות שלנו ומחקר השוק, נוכל להסיק מה יהיה סוג האתר המתאים לכם ביותר במסגרת הראשונית
הפלטפורמה המוצעת לאתר (WORDPRESS, WIX, JOOMLA , SHOPIFY או אחר ? )
נוכל למנות את הסיבות והיתרונות בהצעה שנשלח אליך בהתאם לבקשתך.
סוג האתר המתאים : דף אישי, כרטיס ביקור, בלוג, אתר חנות אונליין, אתר קטלוג/פורטפוליו (תיק עבודות), אתר מצגת PITCH למשקיעים,
אפליקציית WEB או MOBILE ?
הכלים הנדרשים כתוספת לאתר : כמובן גם בהתאם לדרישה הראשונית, התקציב והאיפיון
מבנה האתר: מבנה הדפים, מספר הדפים העיקריים, התפריטים השונים, דפי שירות כלליים וכדומה…
תדירות העידכוניות הנדרשת : בהתאם לבקשתכם או בהתאם לפעילות המתבקשת לפי פעילות העסק (תכנים, מוצרים, ניהול מלאי וכדומה)
פונקציונליות האתר UX/UI : מיקסום נוחות השימושיות לגולשי האתר, האפשרות להשארת פרטים או התקשרות מיידית, באתרי חנויות אונליין : פירוט המוצרים וקיצור תהליכי רכישה וכדומה.
חוקיות האתר: תקנון האתר, מדיניות האתר, תנאי משתמש וכדומה – שירות אופציונלי – נוכל להכין לכם את המדיניות שלכם אל מול עו"ד ונוטריון החברה
נגישות האתר: כידוע בשנים האחרונות חוקק חוק המחייב להנגיש אתרים בעסקים מסויימים לבעלי מוגבלויות, נבדוק עבורכם את ההכרח בתוסף זה ונפתח כלים לנגישות האתר בהתאם, כוול הצהרת נגישות .
מאגר נתונים: לקוחות, ניהול רשימות דיוור וכדומה
אבטחת האתר : כולל מניעת פריצות, חסימת האקרים מדפי האתר, דפי התשלום, ומאגרי הנתונים
תוכנית אחסון האתר : נרכוש עבורכם חבילת אחסון מותאמת לגודל האתר וצרכיו השונים
SEO – קידום האתר ברשת: רמת עבודת הקידום של אתר יכולה להיות בסיסית (התקנת תוסף) ויכולה גם להעמיק בהתאם לדרישות העסק והשוק, וכמובן גם התקציב
הטמעות ושילובי קודים – למדידה ודיווח וסנכרון בין מערכות נדרש חיבור האתר למערכות חיצוניות (מערכות דיוור ישיר, גוגל אנליטיקס, גוגל GTM, גוגל קונברזן, פייסבוק פיקסל, אינסטגרם ועוד)
מהירות האתר: התאמת הקוד הטכני של האתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש
הערכות זמן להשקה – כולל פירוט השלבים השונים
שלב שישי – מיתוג, קופי ועיצוב אתר
- חבילת שדרוג העיצוב הקיים או עיצוב חדש
- בחירת צבעי המותג
- עיצוב לוגו לעסק – לוגו הוא הדבר הראשון שהלקוחות רואים כאשר הם בוחנים מותג או פרסומת כלשהי.
הלוגו לא חייב להיות מושלם ולעלות עשרות אלפי שקלים, אך הוא צריך להיות מושך, נקי ולהעביר את המסר בצורה נעימה וברורה לעין. - החלטות לגבי תמונות וסרטונים באתר
- הנושא המיתוגי לרשתות החברתיות : (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ועוד ) – כולל תמונות פרופיל, תמונת נושא עיצוב – גרידים, פוסטים וכדומה
- עיצוב חבילת מותג – לערכת מכתבים, מעטפות, חשבוניות, חתימות במייל, פרזנטציות ועוד חומרים אחרים בהם העסק משתמש
- קופי וכתיבה שיווקית – כתיבת תוכן לאתר – תוכן דיגיטלי ושיווק לעסקים מתבסס על תוכן מעניין, רלוונטי המכוון את הקהל הקורא לבצע רכישה באתר או פעולה אחרת שתרצו.
חשוב מאוד לשלב בכתיבת התוכן כתיבה שיווקית שתהיה מותאמת לגולשים.
כותבי תוכן איכותיים הם מצרך נדיר במיוחד, שעלינו לטפח ולבחור בקפידה.
בתור בעל עסק, לא תמיד יש לך את הזמן והיכולת לכתוב טקסטיים שיווקיים (שייקנו את הלקוחות) או מאמרים מקצועיים שיקודמו הן בדרך ה- SEO (שיתקדמו בתוצאות החיפוש) או דרך הקידום הממומן, מאמרים שימצבו את העסק שלך כאוטוריטה בתחום.
אפשרויות נוספות:
הפקות סרטוני תדמית לעסק
הפקת סרטון תדמית לעסק הוא רק משהו שנשמע גדול ומפוצץ, אך אם תפרקו את זה לגורמים, תבינו שזה לא כזה מורכב וענק כפי שחשבתם.
כולנו מכירים את החשיבות של וידאו בדרך להצגת האתר ושירותיו, צפוי כי עד שנת 2024, תכני הוידאו יתפסו מעל 90% מהתעבורה האינטרנטית של גולשים פרטיים
יוטיוב מככב בטלוויזיות הסמארט בבתים רבים, הרבה צופים בסרטוני יוטיוב דרך הטלויזיה ונחשפים לפרסומות ולסרטונים .
בטח ראיתם שכמעט בכל חיפוש בגוגל, צצות תוצאות סרטונים מיוטיוב.
כך שאין שום מחלוקת – סרטונים הם אמצעי פרסום חשוב לכל בעל עסק – ולא רק ביוטיוב
קידום אורגני
בעידן שבו רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות והחיפושים שלהם דרך רשתות האינטרנט ובייחוד גוגל, כבעלי עסקים עליכם לבצע צעדים בכדי להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש – ובהתאם לכך להגדיל את החשיפה והכניסות לאתר
ניהול רשתות חברתיות
בשנים האחרונות ישנה תאוצה של רשתות חברתיות רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בטלפון גוללים בפידים ארוכות בלי לשים לב לשעון. התופעה הזאת בא לטובתנו ולרעתנו בו זמנית.
היתרון – גולשים רבים מבלים את מרבית היום שלהם בפלטפורמה מסוימת, יש לנו את האפשרות לפרסם את העסק, שירותיו ומוצריו – לקהלי לקוחות חדשים ואף לתקשר עם לקוחות העבר בצורה אפקטיבית ביותר.
החיסרון – המון עסקים מפרסמים ברשתות החברתיות באופן קבוע. הגולשים נחשפים במהלך היממה להמון פרסומות – ניהול נכון יידע איך לבדל אתכם מהתחרות, ויעניין את תשומת לב הגולשים המתאימים.
אנחנו יוצרים דפים מובילים בכל הרשתות החברתיות : פייסבוק (META), אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, פינטרסט, לינקדאין (רשת עסקים), טוויטר, סנאפצ'אט וכדומה
החל מעיצוב הפרופילים ועד ניהול שוטף כולל העלאת פוסטים, רילים וסטוריז – וכן כמובן ניהול פרסום באמצעות קידום ממומן ממוקד למטרות ויעדים.
הקידום הממומן
ניהול קמפיינים בתשלום היא הזדמנות יעילה להרחיב את טווח החשיפה והשגת מטרות העסק.
הכוונה היא לחשוף את העסק שלכם לקהלים חדשים שלא תגיעו אליהם בדרכים הרגילות, ליצור יותר תנועה וכמובן לכוונם למטרות העסק:
השארת לידים (פניות), התקשרות, הודעות, רכישות באתר. בחנות הפיזית וכדומה.
תקציבי הפרסום ייקבעו בהתאמה מלאה למחקרי השוק, אופי התחרות, הצרכים שלכם.
באמצעות הפרסום בתשלום נעלה מודעות לתוצאות חיפוש ב-Google, מודעות ממומנות לקידום פוסטים בפייסבוק ואינסטגרם, באנרים באתרים, מודעות וידאו ב-Youtube ועוד – הכל במטרה לייצר תנועה ממוקדת ליצור תוצאות מרחיקות לכת עבור העסק שלך.
המטרה הראשונית היא לבצע החדרה של שם המותג שלכם ברשת, לקבל עניין, תנועה ותגובות גם ממקומות בהם המתחרים שלכם כבר מופיעים,
בעצם זאת להגדיל את הסיכויים לתנועה מוגברת אל עבר נכסי העסק שלכם והמטרות שלכם.
המטרה שלנו בקידום הממומן היא למשוך תנועה ממוקדת ורלוונטית, כך שהגולשים שיגיעו אלינו יבצעו את הפעולה שלשמה הבאנו אותם, כלומר יצרו קשר, יבצעו רכישות, יכירו את המותג ועוד.
הרשתות לקידום ממומן: גוגל, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, טיקטוק, אאוטבריין, טאבולה, לינקדאין, מרקטפלייס ועוד אתרי מדיה שונים ועוד …
שיפור מהירות אתר וורדפרס
מהירות טעינת האתר היא אחד הפרמטריים העיקריים בהן גוגל משתמשת לדירוג אתר בקידום האורגני.
בעלי אתרים רבים לא מודעים למהירות טעינת האתר שלהם (במיוחד במובייל), לכן חשוב לבצע עבודה מקצועית מדוייקת בהאצת האתר לכל המכשירים ולקבל ציון מתאים
ניהול מאגרי לקוחות
כל עסק חייב להקדיש משאבים וזמן לטובת ניהול הלקוחות שלו, ועל אחת כמה וכמה לטובת לקוחות מתמידים ומרוצים. ניהול נכון של מאגר הלקוחות מורכב משימור, ניתוח של נתונים, שיווק ועוד.
כל אלו עוזרים לעסק להתנהל בצורה מסודרת ושיטתית וגם מסייעים בנתינת שירות לקוחות מעולה.
אחת הדרכים היעילות לתת לכל לקוח את השירות שהוא צריך הוא היא לבצע הפרדה נכונה ולטפל באופן שונה בלקוחות ותיקים, חדשים ולידים חמים.ניהול מערכת דיוור ישירה המכוונת לכל רשימה נפרדת וכדומה
אוטומציה שיווקית
מדובר בשירות הכולל הפיכה של תהליך ידני לאוטומטי, לדוגמה מערכת בוט המסייע לשמור על קשר עם הלקוחות במשך 24/7, ובכך לחסוך על הוצאות כוח האדם, ובהתאם לכך הגדלת מחזור הרווחיות שלכם.
לסיכום, שירותים דיגיטליים אלו מאפשרים לכם כבעלי העסק להתקדם ולנהל את העסק שלכם בצורה דיגיטלית, חכמה וחסכונית – באמצעות חברות מובילות בתחומן כמו גם צוותים המלווים לכל אורך הדרך
מונטיזציה
דרך נוספת להרוויח באמצעות אתרי אינטרנט על ידי מכירת מקומות פרסום – מתאים בעיקר לבלוגים או לאתרים עם תנועה ענקית,
ניתן להרוויח המון כסף משיתופי פעולה עם מגוון אתרים כגון: ADSENSE, YOUTUBE , תוכניות שיווק שותפים- AFFILIATES ועוד..
ולקבל תשלום על צפיות, קליקים, מכירות המקושרות לאתר שלכם,
אפשרות נופסת קיימת היא שגם העסק שלכם יופיעו ברשתות השותפים ויציע הצעות אטרקטיביות למפרסמים
באמת השתדלנו לפרט כמה שיותר מבלי לעייף אתכם,
רק תזכרו תמיד שיש עוד המון פעילויות שניתן לבצע באתר וברשת על מנת לחזק את הנוכחות הדיגיטלית לעסק שלכם.
לא ראיתם את זה כאן, כדאי לכם לשאול אותנו?